Afacerile se fac intre oameni, hai sa vorbim: +40.749.369.541

Cel mai rapid mod de a avea  propria afacere online 100% funcţională este printr-un Magazin Virtual!

chiar şi în mai puţin de 24h poţi avea propriul tău Magazin Online 100% funcţional şi poţi începe să faci vânzări!

 

Avem peste 10 ani Experienţă | 100% focus pe a-ţi aduce profit | abordare Strategică | măsurare şi Raportare Detaliată | soluţii caştigătoare, rapide şi personalizate pentru Afacerea ta!

Specializaţi în Dezvoltarea Afacerilor Online folosind Magazine Virtuale

De mai bine de 10 Ani – focusul nostru este pe construirea, optimizarea, promovarea si dezvoltarea profitabilă a afacerilor online, prin Magazine Virtuale, folosind cele mai noi tehnologii de dezvoltare si creare a magazinelor online.

Răspunsuri la cateva întrebări frecvente despre Magazine Online

Dacă aveți şi alte întrebări, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați. Suntem bucuroși să vă ajutăm.

Foarte pe scurt – costurile cu un magazin online ar fi urmatoarele:

  1. costul initial cu Numele de Domeniu Web (Ex: www.magazinul-tau-online.ro).  domeniile .RO se inregistreaza pe o perioada de 1-10 ani iar costul serviciului pentru înregistrarea unui nume de domeniu .RO este intre  9 € – 12 € la care se adaugă TVA (19%) pe an (1 an = 365 zile) – costul variaza in functie de providerul serviciului. (Noi te vom ajuta sa iti cumperi numele de domeniu in cele mai avantajoase conditii – primul an poate fi chiar gratuit!)
  2. costul cu constructia magazinului online. Poate consta intre cateva sute de euro si cateva mii bune de euro – totul depinzand de functionalitatile si designul ales precum si de platforma folosita. De exemplu preturile pe care noi le practicam sunt pentru fiecare buget – le poti vedea mai jos.
  3. costul cu Gazduirea pe un Server Web a domeniului (magazinului online). Chiar daca preturile la gazduirea unui nume de domeniu pot incepe de la 3€/luna – pentru un magazin online este nevoie de solutii de gazduire mai performante, setate special pentru a satisface nevoile unui magazin online – de aceea costurile cu un server (solutie de gazduire ecommerce) pot incepe de la 30€/luna si poate ajunge pana la 600€/luna si chiar mai mult. De aceea este important, pentru a nu pierde bani, sa va adresati unor profesionisti in ceea ce priveste alegerea celei mai bune solutii. Noi oferim consultanta in alegerea solutiei de gazduire – gratuit!
  4. costuri cu administrarea tehnica a magazinului online. Administrarea tehnica a magazinului poate include – actualizarea scripturilor, backup-ul, solutionarea unor probleme de compatibilitate intre componente (aparute ca urmare a actualizarilor), rezolvarea problemelor de securitate, adaugarea scripturilor de raportare etc. etc. In functie de marimea si complexitatea magazinului online aceste costuri pot fi intre 30€/luna si cateva sute sau mii de euro pe luna *totul in functie de complexitatea magazinului si marimea afacerii.
  5. alte costuri fata de cele de mai sus – mai pot aparea costuri cu solutii CDN, ERP, CRM, costuri cu angajatii care actualizeaza produsele, proceseaza comenzile, costuri cu procesatorii de plati online, costuri cu solutiile de livrare si transport ale produselor, depozitare, stocuri, facturare etc. etc. (Dar toate acestea se pot aplica in functie de complexitatea si marimea afacerii si a magazinului online)

Pentru a avea o idee cat mai exacta asupra costurilor totale si lunare – luati legatura cu noi la tel: 0749.369.541 pentru o analiza detaliata si va vom ajuta, gratuit, sa calculati costurile dumneavoastra reale.

Da, daca aveti schite sau modele vom face designul dupa acestea iar daca nu aveti idee va putem oferi chiar sute de modele din care puteti alege.

In principiu NU exista limita la cate produse, categorii de produse, subcategorii se pot pune intr-un magazin online – singurele limite pot aparea la nivelul resurselor serverului de gazduire si al solutiei de gazduire (Ex: spatiu, banda de internet, baza de date etc.)

Cu ajutorul unui magazin virtual online puteti vinde atat produse fizice cat si produse digitale (eBookuri, Audio, Video, PDF etc.). Totodata puteti vinde si servicii, sau chiar cursuri online de orice fel.

Pentru a opera un magazin virtual online si pentru a face vanzari, nu este neaparat nevoie sa aveti stoc de produse, chiar daca vanzarea de produse online din stoc sau depozit propriu este cel mai intalnit model de afacere. Puteti vinde produse ce sunt pe stoc in depozite (drop-shipping), produse pe care le comandati ulterior de la un alt vanzator dupa ce un client a facut comanda la dvs pe website, puteti chiar vinde produsele unui alt magazin online (in mod direct sau indirect); puteti chiar sa adunati intr-un magazin online mai multi vanzatori si sa creati un asa zis marketplace, si multe alte modalitati…
Pentru a alege modelul de afacere ce vi se potriveste cel mai bine va recomandam sa ne dati un telefon si va oferim consultanta si ajutor gratuit si fara obligatii.

Da, un magazin online perfect functional poate emite in mod automat toate documentele necesare plasarii unei comenzi, facturarii comenzii, urmaririi comenzii, transportului comenzii s.a.m.d. Cu toate acestea daca doriti sa integrati magazinul online cu sistemul de facturare ce poate il aveti in acest moment acest lucru este posibil, presupunand ca sistemul dvs actual permite integrari.

Da, putem integra sistemul de plati si finalizare al comenzilor magazinului online cu orice procesator de plati care permite integrarea cu platformele de comerţ electronic.

Da, puteti avea oricate magazine fizice si online care pot vinde aceleasi produse si da putem face managementul stocurilor pe gestiuni separate sau comune, dupa preferinta dumneavoastra. De asemenea se poate automatiza procesul de actualizare a stocurilor indiferent cate comenzi se fac simultan si indiferent unde se fac aceste comenzi, online sau pe magazinele fizice.

Magazinul va fi setat in asa fel incat va calcula costurile de transport si livrare, indiferent ca discutam de Romania sau lumea intreaga. Se pot face integrari si automatizari cu majoritatea firmelor de curierat si transport.

Sigur ca da, in paginile magazinului online vor fi afisate toate elementele de identificare ale firmei dumneavoastra – aceasta fiind si o cerinta legala. Totadata magazinul online va avea si o sectiune special dedicata datelor de contact – adresa, telefon, email, harta etc.

Sigur ca da, toate produsele vor putea fi filtrate in functie de categorie, subcategorie, brand, atribute (marime, culoare, cod, etc.) precum si dupa orice alta informatie relevanta si necesara clientului pentru a lua decicia de cumparare.

In principiu nu exista limita legata de numarul de fotografii pe care le puteti pune la un produs. In ceea ce priveste observarea detaliilor – da se poate integra o optiune de „lupă” care mareste fotografia si se pot observa mult mai bine detaliile produselor.

Da, magazinul online se poate integra cu orice sistem de newsletter inclusiv cu retelele sociale precum facebook, instagram s.a.m.d.

Da, in mai toate magazinele online pe care le construim, optiunea de Blog este creata implicit. Blogul poate fi organizat in categorii de articole la care se pot pune etichete (taguri), se pot adauga imagini, video s.a.m.d.

😉 Nu, magazinul online functioneaza 24h/24h, 7 zile pe saptamană, 365 de zile pe an. Spre deosebire de un magazin clasic, magazinul online face vanzari in timp de dumneavoastra dormiti sau sunteti in vacanta. Comenzile care se fac in perioadele din afara orelor de program se proceseaza imediat cand se incepe lucrul.

Cea mai buna si mai rapida modalitate prin care clientii pot afla de afacerea dvs este prin publicitate platita.
Publicitatea platita se face atat in Motoarele de Cautare precum Google cat si in platformele Social Media, dar si in alte medii de publicitate precum YouTube, Bloguri, etc.

Da, oferim servicii complete incepand cu crearea magazinelor online, dezvoltarea si intretinerea acestora precum si Promovare, Publicitate si Marketing. Avem o experianta de peste 10 ani – va indemnam cu incredere sa ne contactati si va vom oferii cele mai potrivite solutii pentru specificul afacerii dumneavoastra.

Cu un Magazin Online este mai uşor să ajungi la clienţi oriunde s-ar afla aceştia!

Fie că sunt pe computer, fie că sunt pe dispozitivul mobil, utilizatorii pot fi transformați în clienți valoroși cu ajutorul unui magazin online promovat bine.

Obțineți rezultatele care contează pentru dvs.

Vânzări direct pe website

Vânzări prin apeluri telefonice

Vânzări în magazinul fizic

Vă interesează crearea unui Magazin Online? Haideţi să discutăm.

Oferim Servicii Complete pentru Crearea si Dezvoltarea de Magazine Online

Nu facem „chiar de toate” dar oferim clientilor nostri solutii si servicii complete pentru dezvoltarea afacerilor online, fie ca este vorba de websiteuri de prezentare si vanzare, magazine de comert electronic, management strategic, marketing, SEO, promovare, monitorizare si raportare de rezultate si KPI. Avem o experienta e peste 10 ani in dezvoltarea de afaceri pe internet!

Web Design

Marketing

Management

Strategie

Promovare

Raportare

Vă interesează serviciile noastre, haideţi să vorbim: +40.749.369.541

Cu cine am colaborat?

Doar o mică parte dintre firmele cu care am colaborat, in mod direct sau indirect prin alţi parteneri si pentru care
am facut si facem campanii de promovare si marketing iar altor le-am oferit servicii de creare de magazine online si administrare.

Cate ceva despre noi …

Creare Magazin Online Experienta 10 Ani

Doreşti să colaborăm? Contactează-ne acum!

De ce să lucraţi cu noi? TRANSPARENŢĂ TOTALĂ!

Nu te apuca să iti faci magazin online fără să citesti înainte acest eBook!

21 de Lucruri Necesare pe care trebuie să le știi înainte să îți faci un Magazin Virtual

În activitatea noastră ne-am întâlnit cu tot felul de situaţii în care oamenii (înainte să devină clienţii noştri)

au pierdut mii şi mii de euro pentru că au luat decizii greşite sau fost păcăliţi, duşi de nas şi amânaţi la nesfârşi

nu le-au fost puse interesele pe primul plan şi multe, multe altele…

Aşa că am pus la punct acest scurt eBook in format PDF pe care ti-l oferim Gratuit şi de unde o să afli cele 21 de lucruri pe care oricine ar dori să le stie înainte să-şi facă un Mahazin Virtual.

Preţuri Creare Magazine Online pentru toate bugetele!

Pachete de preturi pentru serviciile profesionale de creare si dezvoltare de magazine online. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați. Suntem bucuroși să vă asistăm.

Pentru a ajuta cât mai mulţi antreprenori români, în perioada „COVID-19”, suportăm noi 50% din costurile pentru crearea magazinelor online pentru pachetele „Start” si „Basic”

-50% DISCOUNT

* la pachetele „Start” & „Basic”

ore
min.
sec.

START

Pentru afaceri la inceput de drum!
€660
330 * fără tva
  • * în 24h magayinul online va fi 100% functional - gata să puneţi produsele şi să înceapă să facă vânzări!
  • Design Customizat si Personalizat conform Cerintelor Dumneavoastra (Responsive)
  • Consultanta alegere Solutie Gazduire Magazin Virtual si Setare pe serverul de Hosting
  • Construirea magazinului virtual pe un Framework Open Shource la Alegere
  • Implementare/Integrare Plata Online cu Cardul
  • Implementare si integrare cu firma de Curierat Rapid
  • Integrare cu softul de gestiune pt sincronizare stocuri (extra cost functie de detaliile integrarii...)
  • Termen de predate magazin virtual in vaza “Beta” functionala avand integrate functiile de baza – maxim 5-7 zile
  • Sistem intuitiv de administrare in Back-end al magazinului virtual.
  • Modul Administrare Taguri/Etichete pentru Produse
  • Modul Administrare Clienti
  • Modul Administrare Produse (adaugare, stergere, editare, mutare)
  • Modul de import produse din CSV
  • Modul Administrare Branduri
  • Modul Basic Administrare Factura Proforma Interna
  • Modul Administrare Metode Multiple de Transport
  • Modul Administrare Galerie Foto Produse
  • Modul Administrare Pagini Statice (Despre Noi, Termeni si Conditi, Contact etc.) & Creare Pagini noi (fara limita)
  • Modul Administrare si Configurare Date Firma Detinatoare Magazin Online
  • Modul Administrare Metode de plata (Card, Ramburs, PayPal, Euplatesc, Mobilpay etc.)
  • Modul Cautare & Filtrare INTERNA Produse in Nomenclatorul de Administrare al Produselor, in interfata de Administrare
  • Modul Basic Administrare Reduceri / Cupoane si Vouchere
  • Modul Statistici si Rapoarte Vanzari, Stocuri, Clienti
  • Integrare cu Solutie Newsletter (Ex: MailChimp sau oricare alta...)
  • Abandoned Cart - Emailuri Automate pt Recuperare Cosuri Abandonate
  • Modul Produse Noi, Bannere si Oferte pe Prima Pagina (webpage builder interfata drag & drop foarte intuitiv si usor de folosit de catre persoane non-tehnice )
  • Modul Website/Webpage Builder pentru crearea sau modificarea oricarei folsind o interfata drag & drop.
  • Modul SEO Onsite pt Produse, Categorii, Pagini, Imagini etc. (Search Engine Optimization) + Consultanta si Training pentru SEO
  • Modul / Componenta de Securitate Magazin Online
  • Blog Integrat Administrabil - Modul Blog - pt crearea integrata a blogului cu magazinul
  • Modul Filtrare AVANSATA a produselor pentru vizitatori
  • Modul de login / autentificare cu utilizator si parola
  • Solutie Cache - Website Speed-up Integrata
  • Aplicație web progresivă (Progressive Web Apps) – tehnologie noua ce inlocuieste Mobile APP clasic
  • Modul de Monitorizare a Traficului (integrare avansata cu Google Analytics pt Ecommerce)
  • Integrare Google Ads, Facebook, Analytics, Google Tag Manager.
  • Solutie Share produse (Facebook, Twitter, WhatsApp, etc.)
  • Integrare sistem de chat online sau integrare cu WhatsApp si/sau Facebook Messenger – pentru Customer Live Support
  • Cod voucher procentual
  • Cod voucher procent cu conditie asupra cosului de cumparaturi
  • Aplicare reducere automata in pagina de Finalizare Comanda
  • Aplicare reducere bulk la produse, categorii produse din backend iar pe site se afiseaza cu procentul de discount stabilit
  • Posibilitatea de Quick View a unui produs Funcție de Vizualizare Rapidă / Quick View
  • Posibilitatea de a da zoom pe poza, pe detaliile pozei
  • Ordonarea produselor dintr-o categorie/pagina în funcție de anumite criterii .. relevanta, noi intrate,etc
  • La produsele cu stoc 0 – posibilitatea (la alegere) de afisare “stoc epuizat” sau pur si simplu sa dispara de pe frontend respectivul produs/e
  • Pagina Intrebari frecvente
  • Posibilitatea de a edita manual detaliile comenzilor din admin back-end
  • Căutări care nu întorc rezultate (pagina text custom + adaugare de produse recomandate) / Pagina de tip 404 Not Found, personalizată
  • Posibilitatea salvării produsului într-un Wishlist sau într-o listă de Favorite
  • Reviews & Ratings
  • Link-uri sau informații vizibile despre modalitatea de plată*, livrare**, garanție*** și retur****
  • Amplasarea cât mai vizibilă a coordonatelor de contact sau link-uri către customer support în pagina de produs
  • Posibilitatea editării conținutului coșului de cumpărături de catre client
  • Informații esențiale în coș despre produsul care urmează să fie achiziționat
  • Evidențierea butonului de acțiune care direcționează utilizatorul către procesul de checkout
  • Evidențierea clară a pașilor de parcurs până la finalizarea comenzii, cât și a pasului în care se află utilizatorul la un anumit moment
  • Afișarea în procesul de comandă a informațiilor de contact și customer support sau a unui link vizibil și ușor accesabil către acestea
  • Informații detaliate despre comanda plasată (thankyou page cu detalii) pentru client
  • Sectiune pentru Încurajarea abonării la newsletter
  • Recomandări de produse complementare / similare pentru produsul recent achiziționat
  • Afișarea produselor vizitate anterior de același utilizator
  • Accesarea ușoară a link-ului către verificarea status-ului comenzii (my account – order status)
  • Informarea utilizatorului privind politica de utilizare a cookie-urilor
  • Setarea fișierului robots.txt și utilizarea corectă a acestuia pentru controlul paginilor crawl-abile de Google.
  • Setarea sitemap.xml, definit în robots.txt
  • Migrarea categoriilor de Produse, a Produselor, inclusiv fotografiile si Descrierilor produselor de pe websiteul actual pe noul magazin online (daca este Cazul)
OFERTĂ -50%

BASIC

Pentru afaceri în dezvoltare!
€1200
600 * fără tva
  • * în 48h magayinul online va fi 100% functional - gata să puneţi produsele şi să înceapă să facă vânzări!
  • Design Customizat si Personalizat conform Cerintelor Dumneavoastra (Responsive)
  • Consultanta alegere Solutie Gazduire Magazin Virtual si Setare pe serverul de Hosting
  • Construirea magazinului virtual pe un Framework Open Shource la Alegere
  • Implementare/Integrare Plata Online cu Cardul
  • Implementare si integrare cu firma de Curierat Rapid
  • Integrare cu softul de gestiune pt sincronizare stocuri (extra cost functie de detaliile integrarii...)
  • Termen de predate magazin virtual in vaza “Beta” functionala avand integrate functiile de baza – maxim 5-7 zile
  • Sistem intuitiv de administrare in Back-end al magazinului virtual.
  • Modul Administrare Taguri/Etichete pentru Produse
  • Modul Administrare Clienti
  • Modul Administrare Produse (adaugare, stergere, editare, mutare)
  • Modul de import produse din CSV
  • Modul Administrare Branduri
  • Modul Basic Administrare Factura Proforma Interna
  • Modul Administrare Metode Multiple de Transport
  • Modul Administrare Galerie Foto Produse
  • Modul Administrare Pagini Statice (Despre Noi, Termeni si Conditi, Contact etc.) & Creare Pagini noi (fara limita)
  • Modul Administrare si Configurare Date Firma Detinatoare Magazin Online
  • Modul Administrare Metode de plata (Card, Ramburs, PayPal, Euplatesc, Mobilpay etc.)
  • Modul Cautare & Filtrare INTERNA Produse in Nomenclatorul de Administrare al Produselor, in interfata de Administrare
  • Modul Basic Administrare Reduceri / Cupoane si Vouchere
  • Modul Statistici si Rapoarte Vanzari, Stocuri, Clienti
  • Integrare cu Solutie Newsletter (Ex: MailChimp sau oricare alta...)
  • Abandoned Cart - Emailuri Automate pt Recuperare Cosuri Abandonate
  • Modul Produse Noi, Bannere si Oferte pe Prima Pagina (webpage builder interfata drag & drop foarte intuitiv si usor de folosit de catre persoane non-tehnice )
  • Modul Website/Webpage Builder pentru crearea sau modificarea oricarei folsind o interfata drag & drop.
  • Modul SEO Onsite pt Produse, Categorii, Pagini, Imagini etc. (Search Engine Optimization) + Consultanta si Training pentru SEO
  • Modul / Componenta de Securitate Magazin Online
  • Blog Integrat Administrabil - Modul Blog - pt crearea integrata a blogului cu magazinul
  • Modul Filtrare AVANSATA a produselor pentru vizitatori
  • Modul de login / autentificare cu utilizator si parola
  • Solutie Cache - Website Speed-up Integrata
  • Aplicație web progresivă (Progressive Web Apps) – tehnologie noua ce inlocuieste Mobile APP clasic
  • Modul de Monitorizare a Traficului (integrare avansata cu Google Analytics pt Ecommerce)
  • Integrare Google Ads, Facebook, Analytics, Google Tag Manager.
  • Solutie Share produse (Facebook, Twitter, WhatsApp, etc.)
  • Integrare sistem de chat online sau integrare cu WhatsApp si/sau Facebook Messenger – pentru Customer Live Support
  • Cod voucher procentual
  • Cod voucher procent cu conditie asupra cosului de cumparaturi
  • Aplicare reducere automata in pagina de Finalizare Comanda
  • Aplicare reducere bulk la produse, categorii produse din backend iar pe site se afiseaza cu procentul de discount stabilit
  • Posibilitatea de Quick View a unui produs Funcție de Vizualizare Rapidă / Quick View
  • Posibilitatea de a da zoom pe poza, pe detaliile pozei
  • Ordonarea produselor dintr-o categorie/pagina în funcție de anumite criterii .. relevanta, noi intrate,etc
  • La produsele cu stoc 0 – posibilitatea (la alegere) de afisare “stoc epuizat” sau pur si simplu sa dispara de pe frontend respectivul produs/e
  • Pagina Intrebari frecvente
  • Posibilitatea de a edita manual detaliile comenzilor din admin back-end
  • Căutări care nu întorc rezultate (pagina text custom + adaugare de produse recomandate) / Pagina de tip 404 Not Found, personalizată
  • Posibilitatea salvării produsului într-un Wishlist sau într-o listă de Favorite
  • Reviews & Ratings
  • Link-uri sau informații vizibile despre modalitatea de plată*, livrare**, garanție*** și retur****
  • Amplasarea cât mai vizibilă a coordonatelor de contact sau link-uri către customer support în pagina de produs
  • Posibilitatea editării conținutului coșului de cumpărături de catre client
  • Informații esențiale în coș despre produsul care urmează să fie achiziționat
  • Evidențierea butonului de acțiune care direcționează utilizatorul către procesul de checkout
  • Evidențierea clară a pașilor de parcurs până la finalizarea comenzii, cât și a pasului în care se află utilizatorul la un anumit moment
  • Afișarea în procesul de comandă a informațiilor de contact și customer support sau a unui link vizibil și ușor accesabil către acestea
  • Informații detaliate despre comanda plasată (thankyou page cu detalii) pentru client
  • Sectiune pentru Încurajarea abonării la newsletter
  • Recomandări de produse complementare / similare pentru produsul recent achiziționat
  • Afișarea produselor vizitate anterior de același utilizator
  • Accesarea ușoară a link-ului către verificarea status-ului comenzii (my account – order status)
  • Informarea utilizatorului privind politica de utilizare a cookie-urilor
  • Setarea fișierului robots.txt și utilizarea corectă a acestuia pentru controlul paginilor crawl-abile de Google.
  • Setarea sitemap.xml, definit în robots.txt
  • Migrarea categoriilor de Produse, a Produselor, inclusiv fotografiile si Descrierilor produselor de pe websiteul actual pe noul magazin online (daca este Cazul)
OFERTĂ -50%

BUSINESS

Pentru afaceri in expansiune!
2300 * fără tva
  • * contactati-ne pentru o oferta personalizata in functie de nevoile si rezultatele dorite.
  • Design Customizat si Personalizat conform Cerintelor Dumneavoastra (Responsive)
  • Consultanta alegere Solutie Gazduire Magazin Virtual si Setare pe serverul de Hosting
  • Construirea magazinului virtual pe un Framework Open Shource la Alegere
  • Implementare/Integrare Plata Online cu Cardul
  • Implementare si integrare cu firma de Curierat Rapid
  • Integrare cu softul de gestiune pt sincronizare stocuri (extra cost functie de detaliile integrarii...)
  • Termen de predate magazin virtual in vaza “Beta” functionala avand integrate functiile de baza – maxim 5-7 zile
  • Sistem intuitiv de administrare in Back-end al magazinului virtual.
  • Modul Administrare Taguri/Etichete pentru Produse
  • Modul Administrare Clienti
  • Modul Administrare Produse (adaugare, stergere, editare, mutare)
  • Modul de import produse din CSV
  • Modul Administrare Branduri
  • Modul Basic Administrare Factura Proforma Interna
  • Modul Administrare Metode Multiple de Transport
  • Modul Administrare Galerie Foto Produse
  • Modul Administrare Pagini Statice (Despre Noi, Termeni si Conditi, Contact etc.) & Creare Pagini noi (fara limita)
  • Modul Administrare si Configurare Date Firma Detinatoare Magazin Online
  • Modul Administrare Metode de plata (Card, Ramburs, PayPal, Euplatesc, Mobilpay etc.)
  • Modul Cautare & Filtrare INTERNA Produse in Nomenclatorul de Administrare al Produselor, in interfata de Administrare
  • Modul Basic Administrare Reduceri / Cupoane si Vouchere
  • Modul Statistici si Rapoarte Vanzari, Stocuri, Clienti
  • Integrare cu Solutie Newsletter (Ex: MailChimp sau oricare alta...)
  • Abandoned Cart - Emailuri Automate pt Recuperare Cosuri Abandonate
  • Modul Produse Noi, Bannere si Oferte pe Prima Pagina (webpage builder interfata drag & drop foarte intuitiv si usor de folosit de catre persoane non-tehnice )
  • Modul Website/Webpage Builder pentru crearea sau modificarea oricarei folsind o interfata drag & drop.
  • Modul SEO Onsite pt Produse, Categorii, Pagini, Imagini etc. (Search Engine Optimization) + Consultanta si Training pentru SEO
  • Modul / Componenta de Securitate Magazin Online
  • Blog Integrat Administrabil - Modul Blog - pt crearea integrata a blogului cu magazinul
  • Modul Filtrare AVANSATA a produselor pentru vizitatori
  • Modul de login / autentificare cu utilizator si parola
  • Solutie Cache - Website Speed-up Integrata
  • Aplicație web progresivă (Progressive Web Apps) – tehnologie noua ce inlocuieste Mobile APP clasic
  • Modul de Monitorizare a Traficului (integrare avansata cu Google Analytics pt Ecommerce)
  • Integrare Google Ads, Facebook, Analytics, Google Tag Manager.
  • Solutie Share produse (Facebook, Twitter, WhatsApp, etc.)
  • Integrare sistem de chat online sau integrare cu WhatsApp si/sau Facebook Messenger – pentru Customer Live Support
  • Cod voucher procentual
  • Cod voucher procent cu conditie asupra cosului de cumparaturi
  • Aplicare reducere automata voucher in pagina de Finalizare Comanda
  • Aplicare reducere bulk la produse, categorii produse din backend iar pe site se afiseaza cu procentul de discount stabilit
  • Posibilitatea de Quick View a unui produs Funcție de Vizualizare Rapidă / Quick View
  • Posibilitatea de a da zoom pe poza, pe detaliile pozei
  • Ordonarea produselor dintr-o categorie/pagina în funcție de anumite criterii .. relevanta, noi intrate,etc
  • La produsele cu stoc 0 – posibilitatea (la alegere) de afisare “stoc epuizat” sau pur si simplu sa dispara de pe frontend respectivul produs/e
  • Pagina Intrebari frecvente
  • Posibilitatea de a edita manual detaliile comenzilor din admin back-end
  • Căutări care nu întorc rezultate (pagina text custom + adaugare de produse recomandate) / Pagina de tip 404 Not Found, personalizată
  • Posibilitatea salvării produsului într-un Wishlist sau într-o listă de Favorite
  • Reviews & Ratings
  • Link-uri sau informații vizibile despre modalitatea de plată*, livrare**, garanție*** și retur****
  • Amplasarea cât mai vizibilă a coordonatelor de contact sau link-uri către customer support în pagina de produs
  • Posibilitatea editării conținutului coșului de cumpărături de catre client
  • Informații esențiale în coș despre produsul care urmează să fie achiziționat
  • Evidențierea butonului de acțiune care direcționează utilizatorul către procesul de checkout
  • Evidențierea clară a pașilor de parcurs până la finalizarea comenzii, cât și a pasului în care se află utilizatorul la un anumit moment
  • Afișarea în procesul de comandă a informațiilor de contact și customer support sau a unui link vizibil și ușor accesabil către acestea
  • Informații detaliate despre comanda plasată (thankyou page cu detalii) pentru client
  • Sectiune pentru Încurajarea abonării la newsletter
  • Recomandări de produse complementare / similare pentru produsul recent achiziționat
  • Afișarea produselor vizitate anterior de același utilizator
  • Accesarea ușoară a link-ului către verificarea status-ului comenzii (my account – order status)
  • Informarea utilizatorului privind politica de utilizare a cookie-urilor
  • Setarea fișierului robots.txt și utilizarea corectă a acestuia pentru controlul paginilor crawl-abile de Google.
  • Setarea sitemap.xml, definit în robots.txt
  • Migrarea categoriilor de Produse, a Produselor, inclusiv fotografiile si Descrierilor produselor de pe websiteul actual pe noul magazin online (daca este Cazul)

PREMIUM

Pentru afaceri care investesc serios in online!
Ofertă * contactează-ne pt. ofertă personalizată
  • * contactati-ne pentru o oferta personalizata in functie de nevoile si rezultatele dorite.
  • Design Customizat si Personalizat conform Cerintelor Dumneavoastra (Responsive)
  • Consultanta alegere Solutie Gazduire Magazin Virtual si Setare pe serverul de Hosting
  • Construirea magazinului virtual pe un Framework Open Shource la Alegere
  • Implementare/Integrare Plata Online cu Cardul
  • Implementare si integrare cu firma de Curierat Rapid
  • Integrare cu softul de gestiune pt sincronizare stocuri (extra cost functie de detaliile integrarii...)
  • Termen de predate magazin virtual in vaza “Beta” functionala avand integrate functiile de baza – maxim 5-7 zile
  • Sistem intuitiv de administrare in Back-end al magazinului virtual.
  • Modul Administrare Taguri/Etichete pentru Produse
  • Modul Administrare Clienti
  • Modul Administrare Produse (adaugare, stergere, editare, mutare)
  • Modul de import produse din CSV
  • Modul Administrare Branduri
  • Modul Basic Administrare Factura Proforma Interna
  • Modul Administrare Metode Multiple de Transport
  • Modul Administrare Galerie Foto Produse
  • Modul Administrare Pagini Statice (Despre Noi, Termeni si Conditi, Contact etc.) & Creare Pagini noi (fara limita)
  • Modul Administrare si Configurare Date Firma Detinatoare Magazin Online
  • Modul Administrare Metode de plata (Card, Ramburs, PayPal, Euplatesc, Mobilpay etc.)
  • Modul Cautare & Filtrare INTERNA Produse in Nomenclatorul de Administrare al Produselor, in interfata de Administrare
  • Modul Basic Administrare Reduceri / Cupoane si Vouchere
  • Modul Statistici si Rapoarte Vanzari, Stocuri, Clienti
  • Integrare cu Solutie Newsletter (Ex: MailChimp sau oricare alta...)
  • Abandoned Cart - Emailuri Automate pt Recuperare Cosuri Abandonate
  • Modul Produse Noi, Bannere si Oferte pe Prima Pagina (webpage builder interfata drag & drop foarte intuitiv si usor de folosit de catre persoane non-tehnice )
  • Modul Website/Webpage Builder pentru crearea sau modificarea oricarei folsind o interfata drag & drop.
  • Modul SEO Onsite pt Produse, Categorii, Pagini, Imagini etc. (Search Engine Optimization) + Consultanta si Training pentru SEO
  • Modul / Componenta de Securitate Magazin Online
  • Blog Integrat Administrabil - Modul Blog - pt crearea integrata a blogului cu magazinul
  • Modul Filtrare AVANSATA a produselor pentru vizitatori
  • Modul de login / autentificare cu utilizator si parola
  • Solutie Cache - Website Speed-up Integrata
  • Aplicație web progresivă (Progressive Web Apps) – tehnologie noua ce inlocuieste Mobile APP clasic
  • Modul de Monitorizare a Traficului (integrare avansata cu Google Analytics pt Ecommerce)
  • Integrare Google Ads, Facebook, Analytics, Google Tag Manager.
  • Solutie Share produse (Facebook, Twitter, WhatsApp, etc.)
  • Integrare sistem de chat online sau integrare cu WhatsApp si/sau Facebook Messenger – pentru Customer Live Support
  • Cod voucher procentual
  • Cod voucher procent cu conditie asupra cosului de cumparaturi
  • Aplicare reducere automata in pagina de Finalizare Comanda
  • Aplicare reducere bulk la produse, categorii produse din backend iar pe site se afiseaza cu procentul de discount stabilit
  • Posibilitatea de Quick View a unui produs Funcție de Vizualizare Rapidă / Quick View
  • Posibilitatea de a da zoom pe poza, pe detaliile pozei
  • Ordonarea produselor dintr-o categorie/pagina în funcție de anumite criterii .. relevanta, noi intrate,etc
  • La produsele cu stoc 0 – posibilitatea (la alegere) de afisare “stoc epuizat” sau pur si simplu sa dispara de pe frontend respectivul produs/e
  • Pagina Intrebari frecvente
  • Posibilitatea de a edita manual detaliile comenzilor din admin back-end
  • Căutări care nu întorc rezultate (pagina text custom + adaugare de produse recomandate) / Pagina de tip 404 Not Found, personalizată
  • Posibilitatea salvării produsului într-un Wishlist sau într-o listă de Favorite
  • Reviews & Ratings
  • Link-uri sau informații vizibile despre modalitatea de plată*, livrare**, garanție*** și retur****
  • Amplasarea cât mai vizibilă a coordonatelor de contact sau link-uri către customer support în pagina de produs
  • Posibilitatea editării conținutului coșului de cumpărături de catre client
  • Informații esențiale în coș despre produsul care urmează să fie achiziționat
  • Evidențierea butonului de acțiune care direcționează utilizatorul către procesul de checkout
  • Evidențierea clară a pașilor de parcurs până la finalizarea comenzii, cât și a pasului în care se află utilizatorul la un anumit moment
  • Afișarea în procesul de comandă a informațiilor de contact și customer support sau a unui link vizibil și ușor accesabil către acestea
  • Informații detaliate despre comanda plasată (thankyou page cu detalii) pentru client
  • Sectiune pentru Încurajarea abonării la newsletter
  • Recomandări de produse complementare / similare pentru produsul recent achiziționat
  • Afișarea produselor vizitate anterior de același utilizator
  • Accesarea ușoară a link-ului către verificarea status-ului comenzii (my account – order status)
  • Informarea utilizatorului privind politica de utilizare a cookie-urilor
  • Setarea fișierului robots.txt și utilizarea corectă a acestuia pentru controlul paginilor crawl-abile de Google.
  • Setarea sitemap.xml, definit în robots.txt
  • Migrarea categoriilor de Produse, a Produselor, inclusiv fotografiile si Descrierilor produselor de pe websiteul actual pe noul magazin online (daca este Cazul)

Strategic Business Profits srl
RO32131861 | J35/2091/2013

Telefon: +40.749.369.541
loc. Chisoda | jud.Timis

© 2021 www.strategic-ads.ro/magazin-online

Website-ul nostru foloseste cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Continuand navigarea pe site, va exprimati acordul folosirii cookie-urilor.